Vakjury Verkiezing Zakenvrouw Stedendriehoek 2017 | FEM!
vakjury

Naast de stemmen van het publiek worden alle genomineerden beoordeeld door een vakjury. De vakjury verdeeld punten onder alle zakenvrouwen, deze punten samen met de stemmen van het publiek zorgen uiteindelijk voor een winnares. Hieronder stellen we de vakjury even aan je voor

over

Ilona de Haan

Ik ben Ilona, oftewel MediaChick. Ik heb een passie voor het bouwen van websites, het ontwerpen van een corporate identity en Social Media. In augustus 2015 vond ik het tijd om voor mezelf te beginnen. Mijn eigen bedrijf waar ik op het moment fulltime mee bezig ben.

MediaChick is een online services bureau waar je terecht kan voor je website, Social Media en je corporate identity. Al deze onderdelen staan met elkaar in verbinding. Je website en Social Media moeten je corporate identity uitstralen en je corporate identity moet aansluiten op hoe jij je online wil profileren. Ik vind het geweldig om daar een plan voor op te zetten en deze voor mijn klanten uit te voeren.

Ik ga letten op:
Hoe jij je bedrijf via Social Media profileert.

Hella Soethof

Retail, oftewel detailhandel, is mijn grootste passie. Na ruim tien jaar internationale ervaring voor diverse fashion merken ben ik drie jaar geleden gestart als zelfstandig Retail expert. En sinds dit jaar zorg ik voor de nodige verbindingen en reuring in Apeldoorn Binnenstad (de 11de stad van Nederland) als centrummanager.

Wanneer je meer uit je bedrijf of kern wil halen, ben ik er voor je. Voor enkel advies, procesoptimalisatie tot projectmanagement. Als motiverende spreker zet ik mensen tot nadenken en actief samenwerken. Met een frisse realistische blik creëer ik verbinding en kansen. Mijn bevlogenheid en aanwezige kennis zorgt voor de optimale co-creatie. Waarbij structuur, duidelijke communicatie en samenwerking centraal staan.

Ik ga letten op:
Ik controleer de kandidaten op het algemene concept en bijbehorende strategie. Is het concept vernieuwend, duidelijk en de strategie zichtbaar?
Hoe wordt er op het wereld wijde web gecommuniceerd met de consument. Is het te begrijpen en is alle informatie duidelijk omschreven en vindbaar.

Wim Nijhof

Als accountant en mede eigenaar van TweeDee accountants en belastingadviseurs ben ik de deskundige om ondernemers te helpen bij strategische vraagstukken. Het is voor mij een ontdekkingstocht om binnen alle verschillende missies, visies en doelen die ondernemers hebben te kunnen helpen en faciliteren.

TweeDee is is gespecialiseerd in dienstverlening voor het midden- en kleinbedrijf, DGA’s en (vermogende) particulieren. Daarbij is het credo: deskundigheid, betrokkenheid en flexibiliteit. TweeDee adviseert, ondersteunt en is bovenal sparringpartner voor ondernemers. Ons doel? Korte metten maken met het grijze muizen imago.

Ik ga letten op:
Ons motto is: “gas geven”. Als vakjury van de FEM! Verkiezing Zakenvrouw kijken wij daarom ook naar de ambities van de ondernemer en haar bedrijf. Ambitie zien wij als de stuwkracht van ondernemerschap. Ben jij klaar voor de toekomst?

Michel van den Hengel

Na een aantal omzwervingen ben ik altijd iets blijven doen met reclame en marketing. Lange tijd was ik werkzaam bij Fleurop Nederland. Helaas door reorganisatie een aantal jaren geleden daar aan de kant gezet. Door nooit mijn hoofd te laten hangen ben ik zover gekomen met wat ik nu doe en ben. Heerlijk zelfstandig ondernemer met veel leuke en interessante klanten om mij heen. Een super ervaring als er op momenten niet eens meer naar prijs gevraagd word maar men de order je gewoon gunt.

Op dit moment kan ik mij eigenaar noemen van twee ondernemingen: Bigblow ideas for big business en het Voorsternieuws. Dat laatste kwam onverwachts op mijn pad. Met veel netwerken en mensenkennis bouw je een leuke kring om je heen.

Ik ga letten op:
Enthousiasme, passie en gedrevenheid. De voor mijn gevoel “saaie” ondernemers vallen snel af. Maar je bent niet zomaar genomineerd dus ik denk dat het best moeilijk zal zijn.